السبت، 11 أغسطس، 2012

اول ماسونى يفضح فى عهد مبارك

ليهود يفضحون عملائهم بعد التخلص منهم

أسرائيل تفضح عضوية ابو العينيين في منظمة عالم واحد"الماسونية"

الصورة صحيحية وأبو العينين لن ينكر ولن يرد لانه ممن خربوا الدولة في عهد مبارك

من هو الماسوني الفلول او الثوار

البطاقة تعود للملياردير المصري محمد أبو العينين، وعليها بياناته -- صورته ويوم ميلاده ويعني كده ..

البطاقة مكتوب عليها "بطاقة لجوء سياسي عالمي"

قاموا ولاد الحلال اللي نيتهم حلوة وزي الفل ترجموها إن أبو العينين معاه كارت لجوء سياسي لأي مكان في الدنيا ... كلام فارغ ... مفيش حاجة كده.

قوم العبد لله حب يفهم، .. فوصل إن الكارت ده بتمنحه منظمة اسمها منظمة حكومة مواطني العالم، .. وإن اللي يقدم علي "بطاقة اللجوء السياسي العالمي" لازم يكون "مواطن عالمي" ... يعني عضو في المنظمة دي!!!
http://bit.ly/RG6Ubd

قوم إيه، قريت عن إزاي تكون عضو في المنظمة دي وتكون "مواطن عالمي"، ولقيت إن طلب الانضمام يضم الإقرار التالي:

"أنا الموقع أدناه، بموجب هذه الوثيقة، عن طيب خاطر، وبوعي، أعلن نفسي عن رغبتي في أن أكون مواطن عالمي. كمواطن العالم، أؤكد التزامي المدني لحكومة العالم، التي تأسست على ثلاثة مبادئ عالمية من
- قيمة واحدة مطلقة،
- عالم واحد،
- إنسانية واحدة.

التي تشكل أساس القانون الدولي.

كمواطن العالمية الأولى تعترف الحكومة العالمية على أنها حق وواجب ليمثلني في كل ما يهم الصالح العام للبشرية والخير للجميع. كمواطن من الحكومة العالمية، وأؤكد وعي بلدي من مسؤولياتي المتأصلة والحقوق المشروعة بوصفها عضوا في المجتمع العالمي الكلي لجميع الرجال والنساء والأطفال، وسوف نعمل على الوفاء بها وممارسة هذه كلما وحيثما أتيحت له الفرصة . كمواطن من الحكومة العالمية، وأنا ندرك ونؤكد من جديد ولاءات المواطنة والمسؤوليات في الدولة الطائفية، و / أو تجمعات وطنية متسقة مع مبادئ الوحدة أعلاه والتي تشكل الآن التزامي المدني الكوكبي."




المنظمة دي مقرها واشنطن دي سي في أمريكا ...

المنظمة دي لو كان انضم إليها ممثل واللا لعيب كورة والا أي بتنجان مكنتش أهتم، .. لكن لأن ده أبو العينين الملياردير المصري اللي طلع عين ..... فانا يهمني أعرف إن كان ورا الموضوع مشروع كبير واللا لأ.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق